obrazek zawiera Subiekt nexo logo Prima Koszalin

InsERT nexo – programy do obsługi firm

InsERT nexo  jest następcą InsERT GT najpopularniejszego w Polsce systemu do obsługi małych i średnich firm.

Oprogramowanie Nexo jest dostępne w dwóch wersjach:

  • InsERT nexo  – kompletny pakiet do zarządzania, spełniający standardowe wymagania małej i średniej firmy;
  • InsERT nexo PRO  – wersja przeznaczona dla firm, które potrzebują dodatkowych funkcjonalności lub indywidualnych  rozwiązań. Charakteryzuje się większą otwartością i elastycznością. Umożliwia tworzenie rozszerzeń dopasowujących system do specyficznych wymagań użytkownika, daje również większe możliwości konfiguracji biznesowej (pozwala np. dodawać własne słowniki, raporty, wzorce wydruku itp.). Zawiera także dodatkowe rozwiązania dla każdego z programów.
Subiekt nexo / nexo PRO – system obsługi sprzedaży i magazynów
Rachmistrz nexo / nexo PRO – księga przychodów i rozchodów
Rewizor nexo / nexo PRO – system finansowo – księgowy
Gratyfikant nexo / nexo PRO – system kadrowo – płacowy
Gestor nexo / nexo PRO – system zarządzania relacjami z klientami
Biuro nexo – system wspomagający pracę biura rachunkowego

InsERT nexo kompleksowo usprawnia działanie całej firmy, a nie tylko poszczególnych działów. Pakiet został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika. Nowoczesne rozwiązania interfejsowe oraz bogata funkcjonalność sprawiają, że prowadzenie biznesu staje się prostsze i bardziej efektywne. Dzięki skrótom klawiaturowym, w systemie Nexo da się pracować minimalizując obsługę za pomocą myszki, dzięki czemu fakturowanie czy wprowadzanie dokumentów księgowych jest szybsze niż w starego typu programach DOS-owych.

Użytkownicy InsERT nexo mają możliwość aktualizowania systemów oraz archiwizowania swoich danych dzięki usługom e-Abonament i e-Archiwizacja, które pracują w chmurze na platformie Windows Azure. Zyskują także zdalny dostęp do analiz sprzedażowych i finansowych dzięki aplikacji InsERT nexo LINK działającej na urządzeniach z systemem Windows Phone oraz w przeglądarce internetowej.

SPRAWDŹ OFERTĘ

Najważniejsze zalety InsERT nexo

Przejrzysty interfejs i intuicyjna obsługa

  • wyszukiwarka  dostępna z każdego miejsca w systemie – błyskawiczne odnajdywanie potrzebnego w danej chwili dokumentu czy też polecenia uruchomienia dowolnego modułu;
  • mnemoniki obiektów – specjalne skróty zapewniające szybkie wyszukiwanie i wprowadzanie danych;
  • mechanizm kontroli i weryfikacji danych – program na bieżąco wyświetla odpowiednie informacje, ostrzeżenia i powiadomienia o błędach, chroniąc użytkownika przed nieprawidłowym wypełnieniem dokumentów;
  • zakładki – możliwość otwierania poszczególnych modułów i przeglądania dowolnych dokumentów w kolejnych zakładkach – tak jak w przeglądarce internetowej;
  • skróty klawiszowe – pełna obsługa programu z klawiatury;
  • możliwość dostosowania odpowiednich widoków i uprawnień do poszczególnych użytkowników – osoba pracująca z programem widzi tylko te moduły i dane, z których korzysta w swojej pracy.

Ścisła współpraca programów

  • multiprogram – poszczególne programy wchodzące w skład pakietu InsERT nexo mogą być zintegrowane w jeden multiprogram, dzięki czemu nie ma konieczności uruchamiania każdego programu z osobna;
  • płynne przejście między różnymi formami księgowości – np. z księgi przychodów i rozchodów w Rachmistrzu na pełną księgowość w Rewizorze w ramach jednego podmiotu z zachowaniem wszelkich danych kartotekowych, ewidencyjnych oraz dokumentów źródłowych;
  • wymiana danych online między programami (w e-Abonamencie).

Specjalne funkcje w ramach e-Abonamentu

  • zdalny dostęp do analiz sprzedażowych i finansowych – InsERT nexo LINK –  podgląd danych z programów linii InsERT nexo w przeglądarce internetowej i na urządzeniu mobilnym z systemem Windows Phone 8;
  • wymiana danych online – możliwość przesyłania przez Internet dokumentów z Subiekta nexo do programów księgowych Rewizor i Rachmistrz – w ten sposób firma może zdalnie komunikować się np. z biurem rachunkowym;
  • obsługa bankowości online (wybrane banki).

Możliwość pracy zdalnej/oddziałowej w ramach licencji podstawowej

Program może być używany do przetwarzania danych przedsiębiorstwa również poza siedzibą firmy wskazaną w formularzu rejestracyjnym w jednym czasie na tylu stanowiskach, na ile firma posiada licencję.

Automatyczna aktywacja e-Abonamentu i rozszerzeń

Po zakupie e-Abonamentu lub rozszerzenia nie trzeba robić nic więcej – licencja programu aktualizuje się automatycznie, bez dodatkowych instalacji i wpisywania kodów aktywacyjnych. InsERT nexo – pomoc techniczna, będzie jedynie potrzebna wtedy, gdy oprogramowanie przestanie prawidłowo działać. Do tej pory możemy cieszyć się jego wszystkimi funkcjonalnościami bez potrzeby stałego nadzoru przez firmy zewnętrze.

InsERT nexo – współpraca

W ramach usługi „wdrożenie InsERT nexo” oferujemy również dodatkowe opcje, z których mogą skorzystać wszyscy właściciele firm, niezależnie od ich wielkości. Po zainstalowaniu oprogramowania na serwerze oraz na stacjach roboczych, możemy przeprowadzić InsERT nexo szkolenie, dzięki którym wszyscy pracownicy szybko wdrożą się w podstawowe, jak i bardziej zaawansowane funkcjonalności.

Wszystkie nasze usługi mogą być również świadczone na podstawie stałych umów serwisowych bądź na zasadzie rozwiązania konkretnego problemu. InsERT nexo – wsparcie, to również opieka posprzedażowa, która obejmuje m.in. naprawdę baz danych czy rozwiązywanie problemów technicznych. Chcą Państwo uzyskać więcej informacji lub poprosić o wsparcie? Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną Ofertą.

Masz pytania – wypełnij formularz, odezwiemy się niezwłocznie:

Wybierz preferowaną formę kontaktu
Podaj swój numer telefonu do kontaktu, adres e-mail, lub obie formy kontaktu.
Napisz kilka słów co cię interesuje - szkolenie, wdrożenie, prezentacja... ?