Subiekt nexo – nowoczesna i intuicyjna obsługa fakturowania i magazynu

Subiekt nexo Prima Koszalin

Subiekt nexo to program przeznaczony do kompleksowego wspomagania obsługi sprzedaży w małych i średnich firmach z różnych branż. Nie jest istotne, czy prowadzisz hurtownię, warsztat, zakład usługowy czy sklep. Dzięki temu, że program posiada przyjazny, intuicyjny interfejs praca na nim jest łatwa i bardzo szybka. Bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców.


Sprawne zarządzanie gospodarką magazynową, zaawansowany system zamówień oraz obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych to wyróżnia program Subiekt nexo na tle konkurencji. Moduł sprzedażowo – magazynowy stanowi trzon programu ale to nie wszystko co oferuje. Dzięki rozbudowanej części finansowej możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Program pozwala ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut dzięki modułowi rozliczeniowemu. Zaawansowana część kartotekowa część systemu pozwala prowadzić rozbudowan ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.

Firma PRIMA – Komputery Systemy komputerowe sp z o.o. z Koszalina zajmuje się wdrażaniem i prowadzeniem szkoleń z obsługi programu Subiekt nexo. Pomożemy skonfigurować i sparametryzować program, tak by usprawniał procesy biznesowe w Twojej firmie. Możemy przeszkolić twoich pracowników, by byli w stanie efektywnie korzystać z aplikacji. 

Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.
Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość).

Subiekt nexo - strona startowa

Zdjęcie 1 z 11

Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:

• pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
• pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
• rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
• kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
• kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
• prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
• obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
• kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
• rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
• prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;
• rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
• automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
• pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.

Obsługa RODO:


• cele i zgody na przetwarzanie danych;
• obowiązki informacyjne;
• ochrona danych;
• prawo do zapomnienia (anonimizacja).

Masz pytania – wypełnij formularz, odezwiemy się niezwłocznie:

Wybierz preferowaną formę kontaktu
Podaj swój numer telefonu do kontaktu, adres e-mail, lub obie formy kontaktu.
Napisz kilka słów co cię interesuje - szkolenie, wdrożenie, prezentacja... ?

Chcesz przetestować – pobierz wersję DEMO