System do zarządzania hotelem

Proponujemy wszystkim właścicielom i menedżerom hoteli oraz innych obiektów noclegowych pakiet S4H, czyli oprogramowanie hotelowe, które będzie dostarczało spójnych informacji na temat wyników finansowych, obłożenia oraz innych parametrach obiektu. Zastosowanie programu do rezerwacji pokoi daje osobom zarządzającym unikalną możliwość posiadania zintegrowanego systemu, który wymaga konsekwencji i rzetelności pośród całej obsługi.

Zarządzanie obiektem hotelowym

System do zarządzania S4H umożliwia skorzystanie z innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących Internet oraz urządzenia mobilne, które znacząco przyspieszają przepływ informacji i eliminują błędy obsługi. Nowoczesny system komunikacji z gościem wykorzystujący automatycznie generowane wiadomości e-mail oraz SMS-y, pozwalają klientom poczuć się komfortowo i pokazać im, że słusznie wybrali usługi Państwa hotelu.

System do zarządzania SPA

Wśród systemu S4H wyróżnia się wiele wersji, które są dedykowane do poszczególnych zadań. S4 Hotel&Spa umożliwia zarządzanie obiektem noclegowym – sporządzanie listy gości, wystawianie rachunków i faktur, planowaniu pobytu czy rezerwację zabiegów SPA. System można połączyć z innymi produktami S4H, by zaoferować gościom spokojny wypoczynek, a pracownikom bezstresową pracę.

Program do zarządzania hotelem

Wśród systemów S4H idealnych do zarządzania hotelem należy koniecznie wymienić S4HBooking czyli system rezerwacji pokoi online oraz S4HONLINE CleanRoom wspomagający pracę housekeepingu w twoim hotelu. Pierwszy z nich to doskonałe uzupełnienie systemu Hotel&Spa, który zapewnia prostotę działania i duże możliwości konfiguracji. Program CleanRoom będzie usprawniał komunikację miedzy pracownikami a menedżerem, który będzie na bieżąco ze stanem pokoi oraz ewentualnymi usterkami.

Program do zarządzania SPA w wielu wariantach

W naszej ofercie znajdziesz także S4H Chef, S4HOnline PanelManager, S4HOnline MiniBarek oraz S4H CMR. Pierwsze z nich to aplikacja magazynowo-rozliczeniowa z rozbudowanym systemem do raportowania. PanelManager to aplikacja synchronizująca się z S4H Chef, dająca możliwość sprawdzenia ostatniej sprzedaży, zakupów, stanu magazynów i wiele innych za pomocą urządzeń mobilnych. S4H Online MiniBarek to moduł umożliwiający zarządzanie minibarkami w hotelach.

Potrzebujesz silnego narzędzia umożliwiającego kontrolę całego hotelu? Do pozostałych systemów dobierz S4H CRM, które jest zintegrowane ze wszystkimi panelami, umożliwiając zarządzanie relacjami z klientami, które będą tak dobre, jak nigdy dotąd.