Portal Biura to wygodna aplikacja webowa, będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. Jest w pełni zintegrowana z programami księgowymi, wykorzystywanymi w biurach rachunkowych – Rewizorem i Rachmistrzem GT oraz nexo.
Aplikacja oferuje dwie usługi: Dokumenty oraz Raporty. Obie gwarantują szereg praktycznych funkcji, zarówno dla biur, jak i ich klientów i mogą być wykorzystywane niezależnie od siebie.
Zobacz co zyskasz jako klient
Portal Biura pozwala błyskawicznie wysyłać dokumenty do biura rachunkowego, także w formie pliku PDF lub zdjęcia zrobionego za pomocą smartfona, a następnie na bieżąco analizować postęp prac nad nimi. W razie błędu na dokumencie otrzymasz jego zwrot z odpowiednią adnotacją, dzięki czemu będziesz mógł szybko nanieść niezbędne poprawki. Przygotowane przez biuro dane raportowe są do Twojej dyspozycji o każdej porze, a o nadchodzących terminach i czynnościach podatkowo-składkowych przypomni Ci automatyczne powiadomienie, wysyłane mailem lub SMS-em.
Dokumenty
Dzięki usłudze możesz:
- Błyskawicznie przesyłać do biura rachunkowego poprzez chmurę zdjęcia dokumentów (np. zrobione za pomocą smartfona) oraz dokumenty w formacie PDF.
- Wyczerpująco opisywać przesyłane dokumenty.
- Śledzić postęp pracy nad dokumentami.
Raporty
Dzięki usłudze możesz:
- Wygodnie przeglądać dane raportowe, udostępniane przez biuro rachunkowe:
- podsumowanie Twojej ewidencji VAT oraz zapisów szczegółowych sprzedaży i zakupu,
- podsumowanie Twoich ksiąg rachunkowych, w tym również ich poszczególne zapisy (dla księgowości uproszonych),
- podsumowanie Twoich rozliczeń wraz ze szczegółami zobowiązań i należności,
- wynagrodzenia Twoich pracowników,
- podsumowanie zobowiązań wobec instytucji prawnych oraz Twoich pracowników, wraz z danymi niezbędnymi do wykonania przelewów.
- Sprawnie operować na udostępnionych przez biuro raportach — filtrować, wyszukiwać oraz sortować, a dla wnikliwszej analizy — eksportować dane (do formatu csv) lub wydrukować je.
- Monitorować nadchodzące terminy ustawowe oraz te wynikających z umowy z biurem (np. termin dostarczenia dokumentów, termin rozliczenia z biurem).
- Otrzymywać powiadomienia o nadchodzących czynnościach poprzez SMS lub pocztę email.
Zobacz co zyskasz jako biuro rachunkowe
Korzystając z Portalu Biura szybko wyślesz klientom raporty finansowo-księgowe oraz błyskawicznie wczytasz odebrane dokumenty do swojego programu księgowego. Ponadto poinformujesz ich o nadchodzących terminach podatkowo-składkowych, konieczności dostarczenia istotnych dokumentów, rozliczeniach czy wysyłce raportów. Sam decydujesz o formie powiadomienia, które otrzymuje klient – mogą to być maile lub SMS-y. Dodatkowo zyskujesz stały wgląd w wysłane danemu klientowi raporty, zebrane w jednym miejscu, dzięki czemu możecie je wspólnie analizować w dowolnej chwili. To znacząca oszczędność czasu, zarówno dla samego biura, jak i dla jego klientów.
Dokumenty
Dzięki usłudze możesz:
- Automatycznie pobierać przesłane przez klienta dokumenty do programów księgowych.
- Wygodnie przeglądać je wszystkie w jednym miejscu.
- Łatwo wprowadzać otrzymane dokumenty do użytkowanego systemu.
- Automatycznie wczytywać dane z faktur (OCR) — aplikacja sama rozpoznaje dane z przesłanego dokumentu, takie jak numer dokumentu, data, kontrahent czy kwota z tabeli VAT, a następnie przenosi je na zapis księgowy podczas jego dodawania.
- Automatycznie informować klienta o postępie prac nad danym dokumentem.
Raporty
Dzięki usłudze możesz:
- Publikować raporty finansowo-księgowe.
- Wygodnie przeglądać wysłane klientowi raporty.
- Ustawiać automatyczne powiadomienia (mail lub SMS, wybór należy do Ciebie) dla klientów o nadchodzących terminach podatkowo-składkowych, konieczności dostarczenia dokumentów, rozliczenia się z biurem, wysyłki raportów lub odrzuceniu przesłanych dokumentów (i konieczności ich poprawy).
Ile to kosztuje
Biura rachunkowe mogą kupić i udostępnić swoim klientom jedną lub obie funkcjonalności Portalu Biura (Raporty i Dokumenty) – na 1, 3 lub 12 miesięcy. Portal Biura objęty jest dodatkowym abonamentem – odrębnym od abonamentu do użytkowanego programu.
Dokumenty InsERT nexo/InsERT GT – Cennik
Wielkość pakietu (liczba stron) | 1 miesiąc | 3 miesiące | 12 miesięcy |
---|---|---|---|
500 | 99 | – | – |
1000 | 189 | 249 | 299 |
2000 | 299 | 349 | 499 |
5000 | 499 | 599 | 699 |
10000 | – | 999 | 1199 |
Raporty InsERT nexo/InsERT GT – Cennik
Wielkość pakietu (liczba podmiotów) | 1 miesiąc | 3 miesiące | 12 miesięcy |
---|---|---|---|
50 | 49 | 129 | 399 |
Paczka dodatkowa 50 | 30 | 78 | 238 |
Ceny netto
Zasady licencjonowania
Zasady licencjonowania usługi Dokumenty
- Usługa licencjonowana jest na liczbę stron do przesłania.
- Klient może wypróbować usługę i aktywować ją na 1 miesiąc bezpłatnie – w pakiecie dostaje darmową paczkę 50 stron.
- Usługa sprzedawana jest w pakietach stron z określonym okresem ważności (1, 3 lub 12 miesięcy).
- Jeżeli w trakcie trwania usługi zostanie wykorzystany cały pakiet stron, to klienci biura rachunkowego będą mogli logować się do udostępnionej usługi i przekazywać dokumenty (które biuro odbierze po opłaceniu usługi) tylko do terminu, który wystąpi wcześniej: data wykorzystania limitu + 1 miesiąc lub data wygaśnięcia usługi.
- Po wykorzystaniu pakietu biuro rachunkowe otrzyma listę wszystkich dokumentów, które zostały wysłane przez klienta biura, natomiast będzie miało podgląd i będzie mogło pracować tylko na dokumentach, dla których starczyło kredytów z pakietu.
- Usługa może być rozszerzana o pakiety stron, np.500/1000/2000/5000/10000.
- Pakiety stron zostaną przyporządkowane do okresów – 1, 3 lub 12 miesięcy.
- Wybrany okres (1, 3 lub 12 miesięcy) określa ważność usługi od momentu zakupu wybranego pakietu stron. Jeżeli więc w trakcie trwania 12-miesięcznego pakietu dokupiony zostanie np. pakiet 1-miesięczny, którego data wygaśnięcia jest krótsza niż data większego, wcześniej kupionego pakietu, to nie wydłuża on ważności całej usługi.
- Jeśli wykupienie kolejnego abonamentu następuje po wygaśnięciu poprzedniego, niewykorzystane strony przepadają.
Zasady licencjonowania usługi Raporty
- Usługa licencjonowana jest na liczbę podmiotów.
- Klient może wypróbować usługę i aktywować ją na 1 miesiąc bezpłatnie.
- Po bezpłatnym okresie usługa będzie przedłużana na 1, 3 lub 12 miesięcy.
- W momencie przedłużania klient wybiera jeden z dostępnych pakietów podmiotów, np. 50/100/150/200/250/300/350/400/450/500.
- Jeżeli usługa ma być wykupiona dla większej liczby podmiotów, niż określona w najniższym pakiecie (50 podmiotów), to cena pakietu liczona jest jako suma ceny pakietu podstawowego oraz suma cen odpowiedniej liczby wymaganych rozszerzeń, np. dla Pakietu 100 = cena za 50 podmiotów (podstawa) + cena rozszerzenia (50 podmiotów).
- W trakcie trwania usługi klient ma możliwość przejścia na wyższy pakiet podmiotów, a cena liczona jest jako iloczyn miesięcy do wygaśnięcia usługi, liczby rozszerzeń (o 50 podmiotów) oraz ceny rozszerzenia za okres 1 miesiąca.
- Jeżeli w trakcie trwania usługi następuje przedłużenie z określeniem wyższego pakietu, to obowiązująca usługa również zostaje zwiększona do tego samego zakresu, za co klient płaci jak przy rozszerzeniu.