Gestor GT – przenieś relacje z klientami na wyższy poziom

Gestor GT Prima Koszalin

Gestor GT to wygodny i elastyczny system, który pomaga budować trwałe relacje z klientami. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do potrzeb sprawiają, że program ten jest odpowiedni dla firm wszystkich specjalności. Program wspiera skutecznie różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając efektywność i wygodę pracy.

Gestor GT jest przeznaczony dla każdego, kto stawia klienta na pierwszym miejscu. Niezależnie czy myślimy o dziale handlowym, marketingu, sekrtariacie, dziale obługi klienta. Dzięki możliwościom związanym z analizowaniem stopnia realizacji działań i zadań jest przydatnym narzędziem dla menedżerów.

Gestor GT zapewnia przejrzysty dostęp do wszystkich danych klientów zapisanych w systemie. Dzięki temu jest możliwość precyzyjnego doboru grupy docelowej, przez co można lepiej dopasować swoje działania do konkretnych osób. Pomaga podejmować właściwe decyzje i przygotować odpowiednią strategię sprzedaży na podstawie różnych stwierdzeń. Wszystko to można zrobić w kilku prostych krokach. Program ma na celu zaoszczędzenie czasu i zapewnienie maksymalnej wydajności przy stosunkowo niewielkim wysiłku.

Firma PRIMA – Komputery Systemy komputerowe sp z o.o. z Koszalina zajmuje się wdrażaniem i prowadzeniem szkoleń z obsługi programu Subiekt GT. Pomożemy skonfigurować i sparametryzować program, tak by usprawniał procesy biznesowe w Twojej firmie. Możemy przeszkolić twoich pracowników, by byli w stanie efektywnie korzystać z aplikacji. 

Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może pracować samodzielnie lub współpracować z systemem dystrybucyjnym Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możesz korzystać ze wspólnej listy dostawców i produktów ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiekt GT umożliwia również publikację dokumentów handlowych oraz obsługę wielu magazynów.

Gestor GT - moduł kontrahenci

Zdjęcie 1 z 18

Najważniejsze możliwości Gestora GT:

  • szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
  • planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
  • łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
  • kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
  • wbudowany moduł poczty elektronicznej – automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
  • dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
  • możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
  • liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
  • możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
  • powiązania – możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
  • biblioteka dokumentów;
  • schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
  • obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
  • wygodny system notatek;
  • strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
  • możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
  • praca sieciowa wielu użytkowników programu.

Obsługa RODO:


• cele i zgody na przetwarzanie danych;
• obowiązki informacyjne;
• ochrona danych;
• prawo do zapomnienia (anonimizacja).

Masz pytania – wypełnij formularz, odezwiemy się niezwłocznie:

Wybierz preferowaną formę kontaktu
Podaj swój numer telefonu do kontaktu, adres e-mail, lub obie formy kontaktu.
Napisz kilka słów co cię interesuje - szkolenie, wdrożenie, prezentacja... ?

Chcesz przetestować – pobierz wersję DEMO