obrazek zawiera Subiekt nexo logo Prima Koszalin

InsERT nexo

InsERT nexo  jest następcą InsERT GT najpopularniejszego w Polsce systemu do obsługi małych i średnich firm. W skład pakietu programów wchodzą: Subiekt nexo (system sprzedaży), Rewizor nexo (system finansowo-księgowy) i Rachmistrz nexo (program do prowadzenia księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji podatku zryczałtowanego).

insert_nexo

 

InsERT nexo kompleksowo usprawnia działanie całej firmy, a nie tylko poszczególnych działów. Pakiet został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika. Nowoczesne rozwiązania interfejsowe oraz bogata funkcjonalność sprawiają, że prowadzenie biznesu staje się prostsze i bardziej efektywne. Dzięki skrótom klawiaturowym w systemie da się pracować minimalizując obsługę za pomocą myszki, dzięki czemu fakturowanie czy wprowadzanie dokumentów księgowych jest szybsze niż w starego typu programach DOS-owych.

Pakiet jest dostępny w dwóch wersjach:

  • InsERT nexo (Subiekt nexoRachmistrz nexoRewizor nexo) – kompletny pakiet do zarządzania, spełniający standardowe wymagania małej i średniej firmy;
  • InsERT nexo PRO (Subiekt nexo PRORachmistrz nexo PRORewizor nexo PRO) – wersja przeznaczona dla firm, które potrzebują dodatkowych funkcjonalności lub indywidualnych  rozwiązań. Charakteryzuje się większą otwartością i elastycznością. Umożliwia tworzenie rozszerzeń dopasowujących system do specyficznych wymagań użytkownika, daje również większe możliwości konfiguracji biznesowej (pozwala np. dodawać własne słowniki, raporty, wzorce wydruku itp.). Zawiera także dodatkowe rozwiązania dla każdego z programów.

Użytkownicy InsERT nexo mają możliwość aktualizowania systemów oraz archiwizowania swoich danych dzięki usługom e-Abonament i e-Archiwizacja, które pracują w chmurze na platformie Windows Azure. Zyskują także zdalny dostęp do analiz sprzedażowych i finansowych dzięki aplikacji InsERT nexo LINK działającej na urządzeniach z systemem Windows Phone oraz w przeglądarce internetowej.

Najważniejsze zalety

Przejrzysty interfejs i intuicyjna obsługa

  • wyszukiwarka  dostępna z każdego miejsca w systemie – błyskawiczne odnajdywanie potrzebnego w danej chwili dokumentu czy też polecenia uruchomienia dowolnego modułu;
  • mnemoniki obiektów – specjalne skróty zapewniające szybkie wyszukiwanie i wprowadzanie danych;
  • mechanizm kontroli i weryfikacji danych – program na bieżąco wyświetla odpowiednie informacje, ostrzeżenia i powiadomienia o błędach, chroniąc użytkownika przed nieprawidłowym wypełnieniem dokumentów;
  • zakładki – możliwość otwierania poszczególnych modułów i przeglądania dowolnych dokumentów w kolejnych zakładkach – tak jak w przeglądarce internetowej;
  • skróty klawiszowe – pełna obsługa programu z klawiatury;
  • możliwość dostosowania odpowiednich widoków i uprawnień do poszczególnych użytkowników – osoba pracująca z programem widzi tylko te moduły i dane, z których korzysta w swojej pracy.

Ścisła współpraca programów

  • multiprogram – poszczególne programy wchodzące w skład pakietu InsERT nexo mogą być zintegrowane w jeden multiprogram, dzięki czemu nie ma konieczności uruchamiania każdego programu z osobna;
  • płynne przejście między różnymi formami księgowości – np. z księgi przychodów i rozchodów w Rachmistrzu na pełną księgowość w Rewizorze w ramach jednego podmiotu z zachowaniem wszelkich danych kartotekowych, ewidencyjnych oraz dokumentów źródłowych;
  • wymiana danych online między programami (w e-Abonamencie).

Specjalne funkcje w ramach e-Abonamentu

  • zdalny dostęp do analiz sprzedażowych i finansowych – InsERT nexo LINK –  podgląd danych z programów linii InsERT nexo w przeglądarce internetowej i na urządzeniu mobilnym z systemem Windows Phone 8;
  • wymiana danych online – możliwość przesyłania przez Internet dokumentów z Subiekta nexo do programów księgowych Rewizor i Rachmistrz – w ten sposób firma może zdalnie komunikować się np. z biurem rachunkowym;
  • obsługa bankowości online (wybrane banki).

Możliwość pracy zdalnej/oddziałowej w ramach licencji podstawowej 

Program może być używany do przetwarzania danych przedsiębiorstwa również poza siedzibą firmy wskazaną w formularzu rejestracyjnym w jednym czasie na tylu stanowiskach, na ile firma posiada licencję.

Automatyczna aktywacja e-Abonamentu i rozszerzeń
Po zakupie e-Abonamentu lub rozszerzenia nie trzeba robić nic więcej – licencja programu aktualizuje się automatycznie, bez dodatkowych instalacji i wpisywania kodów aktywacyjnych.